مرکز استعداد های درخشان دانشگاه یزد در گزارشی به روابط عمومی دانشگاه از موفقیت 10 نفر از دانشجویان این دانشگاه در مرحله اول نوزدهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور و راهیابی آنان به مرحله نهایی این المپیاد خبر داد.
رییس مرکز استعدادهای درخشان با تبریک به دانشجویان پذیرفته شده و استادان ایشان که در کسب این موفقیت نقش بسزایی داشته اند اسامی این دانشجویان را بدین شرح اعلام کرد:
1- حسین متوسل الحق رشته زبان و ادبیات فارسی
2- محبوبه غلام پور رشته علوم تربیتی
3- محدثه محمدی نصرآباد رشته علوم تربیتی
4- بی بی رباب رییس منشادی رشته علوم تربیتی
5- علی اکبر مظفری خلف بادام رشته شیمی
6- فائزه عسگری رشته شیمی
7- صدیقه السادات طبایی عقدایی رشته فیزیک
8- محمدامین محمدعلی رنجبر اناری رشته فیزیک
9- امیرحسین زارع سخویدی رشته مهندسی برق
10- سیدحمید منتظری هدش رشته مهندسی برق
دکتر تدین افزود: مرحله نهایی این آزمون 16 و 17 مرداد ماه سال جاری در تهران برگزار می شود و پذیرفته شدگان می توانند برای اطلاع یافتن از مشخصات محل برگزاری و برنامه امتحانات به وبسایت سازمان سنجش به نشانی www.olmpiad.sanjesh.org مراجعه کنند.
> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید
این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
- نویسنده : یزد فردا
- منبع خبر : خبرگزاری فردا

سهشنبه 23,ژوئن,2026